Az Ön kosara üres.

Próbálja ki a

GYIK

Általános

K: Hogyan vehetem fel veletek a kapcsolatot?

  • E-mail: Csapatunk várja a kérdéseidet és észrevételeidet. A nekünk küldött e-mailekre az érkezés sorrendjében válaszolunk, és igyekszünk ezt a lehető leggyorsabban megtenni.
    Írj e-mailt a LiveActive csapatának: info@liveactive.hu

    A termékekre, márkákra, sajtómegjelenésekre vonatkozó kérdésekre e-mailben tudunk a leggyorsabban válaszolni.
  • Telefon: Hívj minket, és mi örömmel válaszolunk kérdéseidre és észrevételeidre.

    Rendelésedet telefonon is könnyedén leadhatod. Várjuk hívásodat a következő telefonszámon: 06/1-452-5118 (H-P: 7.00-19.00, Szo-V:7.00-18.00).

    Amennyiben már meglévő rendelésed után érdeklődnél, fordulj bizalommal vevőszolgálatos kollégáinkhoz a 06/1-452-5129-es számon ((H-P: 8.00-16.00).

K: Van bármilyen előnye az ügyfélfióknak?

Úgy hisszük, hogy igen sok van:

  • Egy új megrendelésnél nem kell az adataidat ismételten megadni, így a vásárlás gyorsabb, és lényegesen könnyebbé válik.
  • Elkészítheted kívánságlistádat, és könnyen hozzáadhatod a téged érdeklő termékeket.
  • Megnézheted e-mail feliratkozásaidat, amelyeket egyszerű módon meg is szüntethetsz.
  • Megtekintheted utalványaidat és kuponjaidat, amelyeket bármikor be is válthatsz.
  • Mindenkinél hamarabb értesülhetsz a következő akciókról.
  • Kedvezményes ajánlatokat kaphatsz lakóhelyedhez közeli cégektől, pl. egy fitneszstúdiótól...

K: Honnan tudhatom, hogy a vásárlás biztonságos?

Minden nap 100%-osan meggyőződünk arról, hogy a vásárlás biztonságos a LiveActive weboldalán. Személyes adataidat teljes mértékben megvédjük.

A témával kapcsolatos további információkért kérjük, olvasd el a Biztonságos vásárlás garancia, a Biztonságos vásárlás, az Adatvédelmi nyilatkozat és az Általános vásárlási feltételek menüpontokat.

K: Hogyan írhatok egy termékről vásárlói véleményt?

Egy termékről roppant könnyű véleményt beküldeni.

  1. A kiválasztott terméknél az oldal tetején, a csillagok mellett található a "Vásárlói vélemények" link. Kattints rá, ezután az oldal alsó részéhez kerülsz.
  2. Az oldal alján látható legújabb vélemények mellet található az "Írd meg a véleményedet" gomb. – Kattints rá, ezután a rendszer a visszajelzések oldalára irányít.
  3. Válaszolj meg a néhány egyszerű kérdést, és írd meg a véleményedet.
  4. Ezt követőn kattints a zöld gombra.
  5. A vélemény beküldése után kb. 48 óra múlva fog a visszajelzés az oldalon megjelenni.

Kérjük, vedd figyelembe, hogy csak az ügyfélfiókba való bejelentkezés után tudsz véleményt írni. Ha még nem rendelkezel ügyfélfiókkal, kattints ide, és hozz létre egyet.

Kérjük, a véleményküldéssel kapcsolatos jogi információkért olvasd el a Felhasználási feltételek menüpontot.

K: Hogyan lájkolhatom a Facebook oldalt?

Facebook oldalunk lájkolásához kattints ide. Köszönjük!

K: Hogyan iratkozhatok fel az e-mail listára?

Az e-mail listánkra történő feliratkozáshoz kattints ide. Köszönjük!

K: Hogyan iratkozhatok le az e-mail listákról?

Ha a jövőben nem szeretnél tőlünk több e-mailt (ajánlatokat, cikkeket, stb.) kapni, kérjük, kattins ide. Kérjük, jól gondold meg, mert ha egyszer leiratkoztál egy e-mail listáról, nem áll módunkban arra visszatenni.

K: Hogyan használhatom a kapott kuponokat?

A kuponok használata roppant egyszerű.

  1. Megrendeléskor a fizetés első lépésénél látni fogod a kupon helyét.
  2. Másold be a kuponkódot a megfelelő mezőbe, majd kattints a "Kupon beváltása" gombra.
  3. A kupon által elérhető előny, kedvezmény, stb. automatikusan megjelenik a jobb oldalon, az árinformáció mellett.

Termékek

K: Milyen előnyei vannak, ha saját fitneszeszközt veszek, nem pedig egy fitneszterem-bérletet?

A saját fitneszeszköz legnagyobb előnye az általa nyújtott kényelem és időnyereség. Sok ember vallotta be, hogy a fitneszterem meglátogatásának legnagyobb akadálya számukra maga az odamenetel. Egy saját fitneszeszközzel mindig a saját ritmusodban, otthonod kényelmében és háborítatlan nyugalmában edzhetsz, ráadásul megtakaríthatod a havi bérlet árát is.

K: Miért a LiveActive weboldalán vásároljak, és nem pedig egy áruházban?

A LiveActive és egy áruház között észlelhető különbség az eszközök minőségében, valamint a munkatársaink által nyújtott kimagasló ügyfélkiszolgálásban van. Tűlünk mindig minden információt megkapsz ahhoz, hogy átgondolt döntést tudj hozni, és tudni fogod, hogy választásoddal hosszú időre elégedett leszel.

Rendelések

K: Hogyan rendelhetek a Webáruházból?

Válaszd ki a terméket, majd kattints a mellette lévő megrendelés gombra. Ezzel a termék a bevásárlókosaradba kerül. A bevásárlókosárba helyezett termékek ott maradnak, amíg megrendeled vagy törlöd azokat, így nyugodtan böngészhet tovább, és rendelhetsz újabb termékeket. A jobb felső ’Kosár' linken keresztül bármelyik oldalról visszatérhetsz.

A kosár oldalon leellenőrizheted, milyen termékek vannak a kosaradban. Amennyiben valamelyiket el szeretnéd távolítani, kattints a mellette lévő 'Törlés' linkre.

Ha mindent rendben találtál, és már nem szeretnél további termékeket a kosaradba tenni, akkor kattints a ’Megrendelés’ gombra a szállítási adatok megadásához.
A webáruházból történő megrendelés esetén a következő adatokat kell megadnod:

Vezeték
Keresztnév
E-mail cím
Telefonszám
Szállítási cím (megye, város, irányító szám, utca, házszám)
(Amennyiben a számlázási cím eltér a szállítási címtől, kérjük, a Megjegyzés rovatban szíveskedj jelezni)

Ha mindennel készen vagy, kattints a 'Megrendelés' gombra, és válaszd ki a fizetés módját. Fizethetsz bankkártyával vagy készpénzzel a futárnak.

A megrendelés gomb megnyomásával véglegesíted a rendelést.

Felhívjuk a figyelmedet, hogy a webáruházban feltüntetett árak, csak a webáruházon keresztül történő vásárlás esetén érvényesek.

K: Hogyan kereshetek termékeket?

A weboldal tetején található keresőmezőbe írd be a keresett termék nevét. Kereshetsz szótöredékre is. Ha valamit nem találsz, kérjük próbálj meg más szóra keresni, illetve használd a weblap menüpontjaiban található termékcsoportosítást.

K: Mi történik akkor, ha több rendelést adok le egy nap? Ilyenkor egyszeri a postaköltség, illetve egy csomag fog érkezni?

Kérjük, ilyen esetben vedd fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal a 061-452-51-29-es telefonszámon vagy a info@liveactive.hu e-mail címen, ellenkező esetben a rendszer automatikusan külön megrendelésként fogja kezelni őket.

K: A hétvégén leadott rendelések mikor lesznek feldolgozva?

A megrendeléseket napi folyamatossággal feldolgozzuk, még hétvégén is.

K: Módosíthatom vagy visszavonhatom a rendelésemet?

Ha a már leadott rendelésedet módosítani vagy törölni szeretnéd, küld el az erre vonatkozó kérést e-mailben, és mi módosítjuk vagy töröljük a rendelést. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ha a termék már elhagyta a raktárat, nem áll módunkban a rendelést módosítani vagy törölni.

K: Mi a rendelésem állapota?

Örömmel megnézzük Neked, hogy rendelésed melyik szakaszban van. Ezt a leggyorsabban úgy tudjuk megtenni, ha írsz nekünk egy e-mailt a info@liveactive.hu email címre, és mi azonnal eljuttatjuk a kért információt. Kérjük, az emailben tüntesd fel a neved, címéd és telefonszámod.

K: A megvásárolni kívánt termék nincsen raktáron. Mit tehetek?

Termékeinkből sajnos csak egy bizonyos mennyiséget tartunk, így az ilyen esetekben nem tudjuk Neked a kiválasztott terméket elküldeni. Azonban örömmel és bármikor szívesen segítünk egy helyettesítő terméket találni. Hívd a 06/1-452-5118-es telefonszámot.

Szerencsére az ilyen esetek nagyon ritkák, és a kiválasztott terméket újrarendeljük.
A megrendelés megváltozott állapotáról telefonon vagy e-mailben értesíteni fogunk.

Áruszállítás

K: Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás díja 9 997 Ft értékű vásárlásig 1 490 Ft, 9 998-19 997 Ft között 990 Ft, 19 998 Ft feletti rendelés esetén 0 Ft.

K: Mennyit kell várnom a megrendelésem kiszállításáig?

A termékeket általában 4-7 munkanapon belül kiszámítjuk. Ha 8 munkanapon belül nem kapod meg a terméket, kérjük, írj nekünk e-mailt a info@liveactive.hu email címre, vagy hívj minket a 06/1-452-5129-es telefonszámon, és mi megkeressük a termék tartózkodási helyét.

K: Hogyan kerül hozzám a megrendelt termék?

Termékeinket a Magyar Posta szállítja az Ön otthonába.

K: Kiválaszthatom a termék szállításának időpontját?

A megrendelés megjegyzés rovatában megjelölheted a számodra megfelelő szállítási időt, és mi mindent megteszünk, hogy kérésednek eleget tegyünk, azonban a kérés teljesítését garantálni nem tudjuk.

K: Személyesen kell átvennem a megrendelt terméket?

A megadott szállítási címen bárki átveheti az általad megrendelt csomagot.

K: Mi a teendő akkor, ha meggondolom magam, és még nem kaptam meg a terméket?

Kérjük, mihamarabb értesíts minket, ha a rendelést illetően meggondoltad magad. Ilyenkor visszavesszük a megrendelt terméket, ami nem jelent neked többletköltséget.

Termékeinkre 14-60 napos pénzvisszafizetési garancia vonatkozik, így mielőtt a döntést meghozod, kipróbálhatod a terméket otthonodban,és megnézheted, hogy tetszik-e neked.

K: Külföldi szállítást is vállalnak?

A kiszállítást csak Magyarország területén tudjuk biztosítani.

Reklamációk

K: A termékem megrongálódott. Mit tegyek?

Ha a termék még garanciális (kaptál a termékhez jótállási jegyet), kérjük, lépj kapcsolatba vevőszolgálatunkkal.

Email cím: info@liveactive.hu
Telefonszám: 06/1-452-5129

K: Milyen jótállás érvényes a termékemre?

Minden LiveActive termékre automatikusan 1 év szavatossági idő vonatkozik gyártási hibák és a termék fő funkcióinak hibája esetén. Jótállás köteles termékek esetén további 1 év jótállást biztosítunk. Az egyes termékekre vonatkozó kiegészítő jótállási időszakokról az adott terméket bemutató oldalon tájékozódhat.

K: K: Mit tegyek, ha nem jutok egyezségre a vállalkozással? Hova fordulhatok?

Amennyiben megkísérelte a reklamáció intézését már Cégünkkel, de nem jutottak egyezségre, úgy felettes szerveinkhez fordulhat.

Békéltető Testület: http://www.bekeltet.bkik.hu

Online panaszbejelentés és ügyintézés: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Visszaküldés

K: Vissza szeretném küldeni a megvásárolt terméket, mit tegyek?

A terméket postai úton 2kg alatt ajánlott levélként, 10kg -ig zöld belföldi csomagkísérővel küldheti vissza a Studio Moderna 2000 TV-Shop Kft, Budapest 1985 címre. Ha a termék 10 kg feletti, vagy a méreténél fogva nem postázható, úgy kérjük, hívja vevőszolgálatunkat a 06-1-452-5137-es telefonszámon, hogy segíthessünk a visszaküldésben. Ilyen esetben futárszolgálatot tud igénybe venni az elszállításra.

K: Mennyi idő múlva és hogyan térítitek vissza a pénzemet, ha egy terméket visszaküldök?

A termék beérkezését követő 30 napon belül térítjük vissza a pénzt.
Amennyiben a PAYU rendszerén keresztül bankkártyával fizetted ki megrendelést, úgy a PAYU rendszerén keresztül utaljuk vissza az összeget a számládra. Ha utánvételes csomagot rendeltél, akkor a termék beérkezését követő 30 napon belül várható az összeg postai úton rózsaszín belföldi postautalvány formájában.

K: Milyen szállítási költsége van egy termék visszaküldésének?

A szállítási költség a választott szállítás módtól, valamint a termék méretétől és súlyától függ.

Bővebb információért, kérjük, vedd fel a kapcsolatot a vevőszolgálatunkkal:

Fizetési információk

K: Milyen fizetési módokat fogadtok el?

Jelenleg az alábbiakban felsorolt fizetési módokat fogadjuk el:

  • Fizetés készpénzben kézbesítéskor. Ide kattintva nézheti meg, hogy bankkártyával mely városokban van lehetősége fizetni az átvételkor.
  • Részletfizetés (a részletfizetési opciókat az egyes termékeknél tüntettük fel)
  • Fizetés bankkártyával: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron

K: Elfogadtok nemzetközi hitelkártyát is?

Jelenleg az alábbi hitelkártyákat fogadjuk el: MasterCard, Maestro*, Visa, Visa Electron*

*A Maestro és Visa Electron kártyák interneten történő használata a kibocsátó bank kártyarendszerének beállításán múlik. Sikertelen tranzakció esetén kérjük, érdeklődjön kártyakibocsátó bankjánál, hogy bankkártyája engedélyezve van-e minden online fizetőoldal számára.

A tranzakció minden esetben forintban történik, függetlenül attól, hogy a kártyabirtokos kártyája nem forint devizanemű. A bankszámlán a fizetés beterhelt összege forintban – a kártyatársasági, illetve a kibocsátó banki konverziók miatt – minimálisan eltérhet az árfolyamváltozás következtében.

K: Hogyan működik a fizetés kézbesítéskor?

A kézbesítéskor történő fizetés az egyik legbiztonságosabb és leggyorsabb fizetési mód. Nincs más dolgod, mint félretenni a rendelés értékét készpénzben, amit a csomagot szállító cég munkatársának kell átadnod a kézbesítéskor.

K: Biztonságos használni a hitelkártyámat/bankkártyámat az oldalon?

Igen. A bankkártyás fizetés a PayU online fizetési platformon keresztül történik A PayU Magyarországon az internetes kártyás fizetési lehetőséget biztosító stabil banki háttérrel, kártyatársasági biztonsági szabványokat alkalmazva, valamint a PayU nemzetközi tapasztalatait felhasználva honosította meg a szolgáltatását.

A hitelkártyád adatainak kezelése és feldolgozása biztonságos módon történik. A biztonsággal kapcsolatos további információkért olvassa el a Biztonságos vásárlás garancia menüpontot.

Technológia

K: Mik azok a cookie-k? Engedélyeznem kell a cookie-kat a böngészőmben?

A süti, illetve angolul cookie, egy információcsomag, amit a szerver küld a böngészőnek, és géped merevlemezén tárolódik. Ha a böngésződ beállításai lehetővé teszik, (a legtöbb böngészőnél már telepítésekor engedélyezik a sütiket), minden weboldal elküldheti a saját sütijét a böngésződnek. A személyes adataid védelme érdekében a cookie-k nem tárolnak személyes adatokat, ehelyett egyedi, anonim azonosítókat használnak. Minden weboldal csak ahhoz a cookie-hoz férhet hozzá a merevlemezen, amit küldött, azaz a többi weboldal által küldött cookie-hoz nem.

Ha a számítógépedet mások is használják, és nem szeretnéd, hogy ezek a személyek hozzáférjenek az ügyfélfiókodhoz, mindig jelentkezz ki az ügyfélfiókból, mielőtt a számítógépet magára hagynád. Kijelentkezni az oldal tetején található "Kijelentkezés" linkre kattintva tudsz.

A cookie-kal kapcsolatos további információkért olvasd el az Adatvédelmi nyilatkozat menüpontot.

K: Megrendeléskor hibaüzenetet kapok, ami egy hiba felmerüléséről tájékoztat. Mi történt, és mit tegyek?

Kérjük, győződj meg arról, hogy a rendeléshez szükséges minden adatot megadtál (és ellenőrizd hitelkártyád adatait is). A hiányzó információt a rendszer piros kerettel jelzi.

Local version of image needed

Ha minden rendben van, de még mindig nem tudod a rendelést elküldeni, kérjük, tárd be az oldalt, és próbáld a megrendelést egy másik ablakban leadni. Ha még mindig nem jársz sikerrel, kérjük, írj nekünk egy emailt a info@liveactive.hu email címre, hogy a problémát orvosolni tudjuk.

Személyes adatok

K: Az e-mail címem megváltozott, hogyan frissíthetem az adataimat?

Személyes adataidat bármikor módosíthatod online, ha ügyfélfiókodba bejelentkezel, és ott a "Hírleveleim" menüpontra kattintasz.

K: Meg akarom változtatni a jelszavamat, ez lehetséges?

Jelszavadat bármikor megváltoztathatod online, ha ügyfélfiókodba bejelentkezel, és ott a "Fiókom" menüpontra kattintasz.

K: Nem szeretnék ügyfélfiókot, hogyan törölhetem?

Ha ügyfélfiókodat, valamint az ott megadott összes adatot törölni szeretnéd, írj nekünk egy e-mailt: info@liveactive.hu, és mi töröljük a fiókot.