Az Ön kosara üres.

Próbálja ki a
Hogyan válaszd ki a legjobb futópadot?

Hogyan válaszd ki a legjobb futópadot?

Az egyik legnépszerűbb fitneszgép a futópad, amellyel hatásos és hasznos kardio edzést végezhetsz az otthonodban. A futópad vásárlása jelentős befektetést jelent a legtöbb ember számára. Vásárlási útmutatónkban azzal kapcsolatban adunk tanácsokat és javaslatokat, hogyan választhasd ki a Neked legjobban megfelelő modellt.

A futópad vásárlása nagy anyagi befektetést jelent, de nagyszerű kardio edzést végezhetsz vele az otthonod kényelmében. Vásárlás előtt nézd át, mi kapható a piacon, hogy a megfelelő fajtát tudd kiválasztani.

Felhasználó, helyigény és ár

Elhatároztad, hogy vásárolsz egy futópadot. Most azt kell kiválasztanod, amely a legjobban megfelel az igényeidnek és a pénztárcádnak.

Ár: Először is, döntsd el, mennyi pénzt szánsz rá. Olyan futópadod lesz, amennyit fizetsz érte. A legjobb modellek, amelyek stabilitást és kényelmet nyújtó, korszerű tulajdonságokkal rendelkeznek, több százezer forintba is kerülhetnek, míg az egyszerűbb, nem motorizált futópadok ára még a 60 ezer forintot sem éri el.

Ki fogja használni a futópadot: A futópad mindenki számára ideális, a teljesen kezdőktől, idősebbektől, akik a szívük állapotán szeretnének javítani, friss anyukákon át, akik szeretnék visszaszerezni az alakjukat, egészen az edzett sportolókig, akik rossz időjárás esetén is meg szeretnék tartani az edzésüket.

Attól függően válassz futópadot, hogy ki fogja használni. Ha az illető túlsúlyos, fontos a futópad maximális terhelhetősége. Magasabb személy esetén olyat válassz, amelynek hosszabb a futófelülete, míg egészségügyi problémában szenvedőknek a szívverés szenzorral vagy az ízületeiket védő, párnázott futófelülettel ellátott futópad felel meg jobban.

Helyigény: Sokféle futópad kapható – ha kevés a helyed, kompakt modellt válassz. Ha komolyabb edzésekhez akarod használni, nagyobb méretű, nagyobb futófelületű gépet vásárolj, amely nagyobb helyet fog elfoglalni. Sok futópadot összecsukhatóra terveztek, ami lehetővé teszi, hogy egyszerűen becsúsztasd a sarokba és ezzel sok helyet takaríts meg.

A felhasználás célja: Ha könnyed edzésre szeretnéd használni a futópadot – kocogásra vagy futásra, az egyszerűbb modell is megfelel. Ha komoly edzéseket tervezel vele, jobb gépre lesz szükséged, amely többféle sebesség kiválasztását teszi lehetővé.

Az edzés célja: fogyás, testformálás, valamint a szív-és érrendszer állapotának javítása

A futópad azért népszerű, mert természetes aerób edzést tesz lehetővé, ami rendkívül jó hatással van az egészségre. A futópadon végzett edzés segítségével sokféle célt elérhetünk – ideális fogyáshoz, a fittségi szint növeléséhez és a szív-és érrendszer állapotának javításához. És mindehhez elég csupán napi 20 perc edzés.

A futópadon végzett edzés az egész testet megmozgatja. Segítségével akár óránként 900 kalóriát is elégethetünk, formásabbá tehetjük a lábunkat és a fenekünket. Kiváló hatást gyakorol a keringési rendszerre és a tüdőre, csökkenti a szívinfarktus veszélyét, javítja a jó és rossz koleszterin arányát, csökkenti a vérnyomást, csökkenti a cukorbetegség és a csontritkulás kialakulásának veszélyét, enyhíti a stresszt, lelassítja az öregedés folyamatát, és még sok egyéb hatása van.

Menj vissza az alapokhoz – magabiztosan gyalogolj, kocogj és fuss az otthonod kényelmében

A futópad fantasztikus eszköz: segítségével beviheted az otthonodba a gyaloglást, a kocogást és a futást. Bármilyen legyen is az időjárás, a nappalid kényelmében végezhetsz hatásos aerób edzést. Sok típus intervallum edzőprogramot is tartalmaz, amely még hatásosabbá és érdekesebbé teszi az edzést.

A futópad vásárlási útmutató második részében segítünk Neked abban, hogy a sokféle futópad és az általuk kínált különféle jellemzők közül kiválaszd a Neked leginkább megfelelőt.

Kapcsolódó termékek

Magnetic Treadmill Walkease

LiveActive T-05E futópad

Diadora Treadmill Razor 2.0